MAR

EräViikingit - Nibacos   4 - 1

Mosahalli

CtSM turnauksessa ErVin kotiluolassa

Sininen bussi starttasi ABC:n pihasta lauantaina klo 13.30 ja matka alkoi kohti Helsinki - Vantaata. Kuljimme vielä juna-aseman kautta ja nappasimme Oulun Emman mukaan reissuun! Matkaa oli jäljellä n. 8 tuntia, ensimmäinen pysäkki oli 180 km päässä. Ennen ensimmäistä taukopaikkaa, otimme vielä Jeppiksen Iidan ja Miljan kyytiin Polarikselta. Oletettua nopeammin olimme saapuneet ensimmäiselle WC-tauolle ABC Jalasjärvelle. Siitä matka jatkui seuraavalle pysäkille Pirkkalan ABC:lle.

Matka meni rattoisasti musiikkia kuunnellessa (kiitos dj Iipan!!) ja pian olimmekin jo syömässä Hyvinkäällä riisiä ja possupaistia. Ruokailun jälkeen, ei mennyt kuin puolisen tuntia ja olimme päässeet Vantaan hotellille.

Kun olimme vieneet tavarat sisälle, lähdimme pienelle iltakävelylle. Kävelimme Heurekan kivipuistolle, missä jumppailimme ja sivistimme kivitietämystämme. Hotellille saavuttuamme saimme viettää aikaa vielä muiden joukkuelaistemme kanssa.

Hyvien hotelliunien jälkeen nautimme täyttävän aamupalan klo 7.30, jonka jälkeen matkasimme pelipaikalle Mosahallille.

Ensimmäinen pelimme oli turnauksen kotijoukkuetta EräViikinkejä vastaan. Hyvien alkulämpöjen jälkeen klo 9.45 olimme valmiita pelille.

Ensimmäinen erä oli tiukkaa ja nopeatempoista, mihin olimme valmistautuneet. Pidimme hyvin oman pään puhtaana ja Mella otti huikeita koppeja! Maalipaikkoja tuli, mutta vielä ei laitettu verkkoja tötterölle. Erän jälkeen tilanne 0-0.

Toinen erä lähti Millan aloitusvoitolla. Puolessa välissä erää rankan taistelun ansiosta Thelma puikottaa vastustajan ja raivaa tiensä maalipaikalle, mistä laittaa pallon suoraan yläpörsään. Buujaa! Vielä taisteltiin ja erä päättyikin meille 1-0.

Tiukka peli huipentui viimeiseen erään missä vastustaja tuli ja tasoitti tilanteen ensimmäisen minuutin jälkeen 1-1. Erän myötä maalien määrä ErVillä kasvoi ja erän lopuilla tilanne oli 3-1.Kun pelin viimeiset minuutit alkoivat, Mella otettiin pois maalista ja hetken pyörityksen jälkeen vastustaja pääsi vielä viimeisen kerran rokottamaan ja laittoi pallon tyhjään maaliin. Kova ja jännittävä peli päättyi meidän harmiksi 4-1. Kiitos hyvästä pelistä EräViikingeille! :))